17 March 2012

Ms As Giveup Lah (T_T)

Dah lama Tak Hupdate Bukan???




Sebab Apa??






Busy (Tipu)





Ms Give Uplah


Dah lebih 48 jam Mengadap Printer Epson tu
Ink Cannot Be Recognized jugak
Habis dah pergi ke semua tutorial dalam Hencik Google tu...........








Tapi










Ms As Giveuplah sekejap...(Tak Nak)
(Assingmnet bila nak Buat??)






(Sangat Penat)




(T_____________________T)

7 comments:

Alia Rahmat said...

busy nak kawiiinnnnnnnn #ni pun tipu :p

Miss Red said...

Alia Rahmat: yup jemput datang adik(tema purple)..pakat ramai2 adik beradik pakai baju purple eh.........(^_^)

Anonymous said...

comelnye kucing itu~

Miss Red said...

Anonymous: Aah nape nth comel sanagt!!!!!..geram..................^_^

Miss Red said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

baru nak mengomen pasal kiut sangat anak kucin tuh... tp dah terlambat sebab dah ada insan lain sudah terlebih dahulu berbuat demikian... tak kisah pun, Ms As kene terus kuat... yeh... (",)

Miss Red said...

Anonymous:Ok awak...^_^