27 January 2012

Larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....

Arghhh..

Bosan beb..Bila aku pegang bunga sikit,kain sikit,barang h_____ sikit..Bila aku dengan niat yang sangatlah ikhlassss..untuk menolong.Mesti ada suara-suara cakap tak cantik la..sebarang je la.Adoiiiiii...apa pun tak boleh.So kesudahannya Ms As duduk bilik diam-diam dan blogwalking je la....

So stress eh??
Tak la ..Aku memang tak ada seni macam korang semua kan..Buta seni bagai...hahah
Tulis kat blog pun ntah apa-apa................
Make up pun tak reti....(macam tak da kena mengena je kan)..haha
Mesti ada je tak kena kan...(eh??? ke situ pulak ko)

(T_T)

2 comments:

Alia Rahmat said...

alololololo .. nape akak nih . terasa dengan sape . alia pong tak reti make up lah . no worries , ada geng ^^

Miss Red said...

Thank you alia..beberapa ari nie stress ngn majlis tunang,tu..(hehe) tapo best jugak tunang kan k bye!!