08 January 2012

Awak Owhkk tak? (^_*)

1. Owhk..
Memang dah lama saya :
Tak makan vitamin fish oil
Tak Makan ubat resdung yang beli dekat 50 hinggit itu
Tak Baca Surah-Ar-Rahman
Tak Baca Yasin untuk Abah
Tak Update  Blog
Tak balik kampung
Tak Bangun pagi pergi kerja
Tak Call Kak Ita
Dan banyak lagi..bla,bla,bla,
Tak........................................................


Entry hanya dengan owhk macam tak kena je kan..(^_T)

Disebalik rasa sakit dan susah itu ada kesenangan yang dijanjikan.Tampa keberanian mimpi tak pernah akan jadi kenyataan

2.Rasanya ini entry terakhir buat henncik Master untuk semester ini.AlhamdulilAllah tinggal lagi seminggu lagi nak menamatkan hari-hari bersama  dengan Hencik master itu.Wow..macam tak percaya je beb,kadang-kadang bila jalan balik dan nak pergi kelas  rasa nak nangis je...wa3...Tiba-tiba hati rasa sayu sangat.Cuba jugak untuk nangis,tapi tahan je. Rasa nak menjerit dan pengsankan diri sekejap..(^_*).Sungguh (T_T)

Mungkin jugak hati rasa sedih sedih Sebab rasa bersyukur sangat-sangat dengan apa yang telah dikurniakan.Semuanya berlaku dengan kehendak dan izinNya.........

Ya Allah terima kasih atas pertolongan mu di kiri kanan mahupun di setiap penjuru hidupku
Hanya padamu aku berserah.Kerna kau lebih tahu apa yang terbaik buat insan sekerdil dan selemah diriku ini.

Masih ada lagi 2 final project.Hopefully all will run smoothly as what we all plan.InsyAllah..

3.Dalam hati tak putus-putus saya doa semoga saya didermakan siswa dan medapat satu-satunya dana itu. (^_*)

Just Be strong Coz Allah is always by your kan..........


2 comments:

Hencik feraRi said...

moga sukses.. Good luck!

Miss Red said...

thank you..beb..pas baca entr ni terus sentappppppppppp sendiri........nangis kat bawah bntal.....(^_T)