02 December 2011

Maaf Aku Benci sangat Lelaki Macam Kau!!!


Gambar hiasan Sahaja  ok!!............(^_^)



Serius Aku Bencikan Kau
Sehebat superpower mana pun Kau lelaki
Segagah badang  Mana pun Kau Lelaki
Semacho Bloggres Ben Ashaari pun Kau Lelaki
Sekaya Bill Gates pun Kau Lelaki

































Tapi














































Kalau Kau tak Tunaikan Solat jumaat
Sungguh aku rasa kaulah lelaki yang sangat "LOSER"sekali
Siapalah aku untuk menilai
Siapalah aku untuk membenci
Tapi salahkah aku membenci perbuatan kau??



































Sebab Aku Sangat Mudah
Kalau la Solat Wajib Jumaat kau tak mampu tunaikan
Bagimanakah  tannggungjawab kau yang lain pada ALLLAH..
Sungguh aku tak ingin respect kau lagi...

















Maafkan aku Lelaki...(T_T)


p/s:Maaf entry sangat emo..kan.Tapi sangat geram tak terkata dihati bila melihat ramai sangat lelaki melayu islam tak tunaikan solat jumaat tadi (T_T)
Ok switch mode:  Dah ok dah
Terima Kasih sudi Baca

4 comments:

Anonymous said...

Katne tu? Mesti kat soping kompleks kan... :(

Miss Red said...

Anonymous:kat tempat as study ramai je...(T_T).shopping mall apatah lg... kan

Niza Romli said...

betul. klu hari jumaat pegi food court tgk kaum lelaki pulak yg ramai kat situ. boleh je dgn selamber makan2 & hisap rokok...ishh, tak da rasa malu lgsg.

Miss Red said...

Niza Romli: malu kan dengan agama dan bangsa yang lain............hmm(T_T)