16 December 2011

Love Letter to Hencik Master (^_^)


Dear Hencik Master,

Saya dah banyak terlepas dana untuk kamoo.
Permohonan JPA dan MARA saya dah terlepas tarikh (tengok betapa carelessnya Ms As ni)
Zakat itu.........
Sesi Interview saya yang penting itu masih lagi diam seribu bahasa
Saya mahu kamoo terus  bersabar
Sebab saya akan berjuang habis-habisan untuk kamoo
Lagi setahun setengah lagi ok


Keep Promised

"Mintalah pertolongan Allah dengan Solat dan Sabar"


Tabung Hencik Master 1 dan 2 itu...

Hmmm



C
O
M
E
L


 G
I
L
E
R


K
A
N


KORANG


O
K

Pengsan !!!!! (^_^)

Hari ni last Saya keje kat library..Sob-sob.. Thank You Again Allah 

4 comments:

Alia Rahmat said...

insyaALLAH akak boleh dpt . teruskn usaha ! chaiyyookk !


*comel gila kucing tu
#pengsan

vanspreda said...
This comment has been removed by the author.
Miss Red said...

Alia justea: tq dear..ape ni sebut2 nama akak.kt fb nie...tersedak2.....akak heheh

Miss Red said...

Comment deleted
This post has been removed by the author: nape delete? (T_________T)