29 December 2011

Kepada awak..awak...dan awak.....awak lagi..

Hilang Di Mata Di Hati JANGAN Owhk

Saya Cemburu ke dengan Awak?
Tidak
Tapi sejujurnya saya pernah mencemburui apa yang awak dapat
Tak Tipu
Kotak hidup awak tak sama dengan saya
Memangla,mana ada yang sama kan
Saya nak jadi macam awak Boleh?
Tak Boleh
Saya bersyukur sebab Allah Anugrahkan Awak untuk saya
Thank You Allah

Jauh Di sudut hati saya

Saya Selalu Berdoa

Biarlah Awak dapat lebih daripada saya
 Tak Apa
Biarlah kebahagiaan itu sentiasa dekat dengan awak

Saya??

Masih gadis biasa biasa yang kadang nampak gah di mata awak

Tapi kadang - Kadang je
Biarla saya cari  Kebahagiaan dengan cara saya sendiri Owhk

Eh, Kita Masih seperti selalu kan

Sebab saya tahu awak perlukan saya lebih daripada saya perlukan awak

Owhk

Tapi saya sayangkan awak lebih dan lebih lagi daripada awak sayang saya

Owhk

3 comments:

Hencik feraRi said...

awak yg mane tu as....~

Miss Red said...

banyak sangat awak dalam hidup Ms As.....AWAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK (^_^) Heh

Hencik feraRi said...

owhk...gler ah..hahhahhah!