29 November 2011

Wordless Wednesday (Sebuku Roti )

d


Hari tu dapat meseg dari Mr......
"Best Jalan kat blog ko, macam baru lepas baca sebuku"

Terharu la pulak.Blog saya  dah disamakan dengan buku..ek...Sob2.(T___T)..Thank you 

 tapi makan roti sebuku cecah air teh-O panas pun mesti lg best jugak kan..(^_^)


NYUM-NYUM..

3 comments:

AliaJustea said...

aceyhhh .. Mr tu nak jugak rahsia ==


best lah baca belog akak macam biskut cicah kopi panas . weeee~

Yatie Awang said...

dua dua sedaplah, satu boleh kenyang satu lagi banyak dapat ilmu

Miss Red said...

yup lapar dah................(^_^) sebuku roti samabil minum air habatussauda ..pun best tau....jom cuba...(^_^)