02 October 2011

ASSALAMUALAIKUM CITA!!!!

Rasa dah lama tak Update Blog kan

Tetiba tak tahu nak start daripada mana...........................

1. SKP(Skim Khidmat Pelajar di PTARPUNCAKPERDANA)

Dalam kepala sekarang asyik nampak Ctrl+k , Ctrl+v , Ctrl+c+ WebOpac.Hari isnin hingga jumaat saya akan berkhidmat pulak dengan F-CORP project  di Library PTARPUNCAKPERDANA Yay.Syukur Ya Allah dengan iziNYA sudah seminggu saya bekerja di Library yang terchenta ini.Pagi-pagi lagi dah bangun..Berjalan laju untuk mencari rezeki. Saya yang pilih untuk bekerja.So Asmida jangan mengeluh lepas ni kalau tak cukup masa  nak buat asingment dan review article yang menggunung itu...(INI AMARAN KERAS UNTUK DIRI SENDIRI) sO saya memang kena siapkan project ini jugak ASAP.Thank You Allah..


2. Jaga Kesihatan Owhk!!


Baru 2 minggu kat sini saya dah jatuh sakit..
Kepala+Serius rasa berat
Hidung=Berair..(habis basah 2 tuala kecik saya)
Tekak=Out dan Perit
Selera makan=Makin bekurang........

Memang salah saya sebab tak jaga kesihatan.Tak SAYANG kat diri sendiri.Makan ikut suka. Minum air pun ikut suka suki.Puasa main niat sahaja(Sahur pun malas).Berbuaka puasa pun tak.Ubat pun tak nak makan kena paksa makan ada la..hmm So memng bersalah kat diri sendiri...



3.Happy Graduation Day at UUM,!!

Congratulation to both of you


My Sister yang Gorgeous(Santek kan dia..She is Bride to be..;)


My Cousin yang Sempoi giler..Memang senpoi dan giler minah ni....:)

Happy Graduation day
After 1 years your waiting so long to having a Convocation
So Enjoy the Moments Dear...

Im Really can't wait to see My Master Convocation Day soon (InsyAllah)

Nota kaki:


capt__1004 Tqvm..:)

4 comments:

Noreen Natasha said...

all da best, as :)

Miss Red said...

thank you cik nona yang manis sekali...u too yunk..:)

m k r s said...

gud luck ....moga redha dgn ape jua ujian dr Allah,,think positive ade hikmah disebalik sume perkara yg dilalui kn kn...

Miss Red said...

mkrs: tq.................:) peace no war