10 September 2011

Saya Pun Nak Jadi Pengarah Jugak!!!!!



Dr Nahariah Abdullah

Bosan-Bosan hari ini ,saya saja-saja meng "Googlekan diri" di dalam website di atas.Oit Macam kenal je Pengarah itu!!!.Amboi-Amboi Siap buat Perutusan Pengarah lagi.Berbunga-bunga pulak saya tengok.Jeles pun ada beb...Bila la pulak saya nak dapat jadi Pengarah macam ini....................

Perutusan Beliau

Nak tahu dengan lebih lanjut boleh klik sini..;)

Kalaulah Arwah Abah masih ada.Tentulah hati dia lagi berbakul-bakul bangganya pada Kak Ita.Im proud of You Kakak!!!...Doakan ida pulak dapat jadi macam ini..:)

Nota Kaki:
Sekadar mencari mood lagi untuk untuk menghabiskan master itu
Ms As: Kakak ko tak ada master pun boleh dapat jadi pengarah ek?
Ms Hati: Rezeki Allah...Juga Amanah Allah.Hanya mereka yang terpilih sahaja.Tapi tak ada yang mustahil kan dalam dunia ciptaan Allah ini.

Again Last But Not Least:


I believe on This
Good Things Always Come to those who wait and be Patient..:)
Ok kalo suka boleh like.As usual saya akan like Menyampah/Poyos sahaja.hehe

3 comments:

AliaJustea said...

WOOOWWWW .. speechless .. abg acul tak pernah cite pasal akak yg nih pon..

alia nak macam dia jugak..

Miss Red said...

ok mari kita sama-sama berdoa....dan berusaha..:)
Abang acul ko tu pandai pulak berceruta bagai kan..hahah..semlam p beraya umah alia.....sedap sangat mak masak..:)

AliaJustea said...

HAHA .. abg pandai PERLI je -.-''


mak pun ada cakap akak datang rumah :)