01 September 2011

MAAFKANLAH AKU...........:(


MAAFKAN AKU!!!
Rasanya masih tak terlambat nak mengucapkan salam Aidilfitri Maaf Zahir dan batin buat semua bloggers dan followers semua.Mohon ampun daan maaf  dari hati yang paling dalam buat semua yang mengenali diri empunya blog ini yang terlalu banyak kekurangannya di sana sini.........:(.Sungguh saya harus terus memperbaiki diri ini agar lebih menjaga hubungan sesama manusia.Apalagi dengan Allah s.w.t....(Maka MAAFKANLAH AKU)

Second day raya: Candid......hehe
Sejujurnya Aidilfitri  2011 kali ini yang paling best dan happy sebab: 

  • Dapat teman mak berpuasa sebulan lamanya di kampung..
  • Dapat berterawikh bersama mak
  • Dapat tolong mak kemas rumah..........
  • Dapat tido awal malam raya( Sebab mak masak-masak raya ke-2...So tak penat sangat)
  • First time pagi raya dapat ziarah kubur  arwah abah+ 2 orang nenek+atuk (Al-Fatihah)
  • Raya Ke-2 dapat berkumpul dengan ke-8 lapan adik beradik yang terchenta
  • Dapat bergambar bersama sama samua ahli keluarga..:)
  • MKRS.................
  • banyak lagi sebenarnya,,tapi ini ajelah yang dapat aku fikir setakat ini
  • :)
Syukur Ya Allah dengan kurniaan ,anugrah dan nikmat yang seketika ini untuk ku.AlhamdulilAllah.Moga Engkau terus menyatukan hati kami sekeluarga sehingga ke hari akhirat...


I love you Malaysia..!!!!!!!! 
Tak lupa juga Salam hari Merdeka untuk bumi Malaysia yang bertuah.Im proud to be Malaysian..:)

Cuaca Hati saya menjadi tidak menentu apabila menanti tanggal 12 itu........
Masih dup dap dup dap menanti 12 september ni..Doakan saya terus kuat dan sabar untuk mengabiskan hari -hari berdating dengan En Master itu.

No comments: