15 September 2011

Apa perasaan korang????????? Biler.................................

Apa perasaan korang?????????

Apabila otai-otai bloggers bagi comment kat blog korang yang macam chipsmore nie..
Yang

Sekejap ada Sekejap tak ada
Update Entry Best??? Non Ado
Traffic: Tak bergerak-gerak langsung.......
Comment: Tak pernah jejek 7 orang pun..
Followers: Baru nak Jejak Angka 139..(Bolehlakan:)


Wow Perasaan saya tadi memang sangat hebat!!
Itu baru PinkyMoma dan Solihin Zubir yang Comment entry saya yang ntah apa-apa ini.


PinkyMomma

Solihin Zubir

Terimaaaaassssssssssssssssss...:) Ada masa sila doakan Ms As Cepat-Cepat Habiskan Masternya..;)


Tapi sesungguhnya setiap entri yang ada di sini sangatlah bermakna dalam hidup ini
So : Kesimpulannya: Memang nak kena rajin-rajinkan diri terjah dan blogwalking.Sambil-Sambil itu rajin-rajinkan jari jemari juga menaip comment sepatah dua...:)

Minggu ini agak relax sikit.Assingment pun tak berlambak lagi.Memang boleh blogwalking.Akan datang,Tak tahu apa yang terjadi.."STRESS" memang tetap akan mengekori sampai kita mati bukan??.Tapi again saya tahu Perancangan Allah itu Lebih hebat dari apa-apa pun.Dia telah tempatkan saya di sini.Maka inilaah yang terbaik untuk diri ini.InsyAllah semoga terus dipermudahkan sehingga setahun setengah lagi....



Nota Kaki:
-Bila tengok senior master struggle buat assingmnet sampai mata tak berkelip pun.Saya dah mula kecut Perut.....
-Saya pulak tak habis-habis blogwalking and facebooking!! Ayoooo..Ammmaaaaaaa...Indapppoooooo
Mode Sekarang!!: Saya Mahu GRADE cepat!!!!..:(

No comments: