25 July 2011

MENCURI MASA SAHAJA...............:)

Semangat ni.......Malaysia nak  lawan beb...LETS PRAY FOR THEM....

1. IEP and ESOL..
Hari ni kira hari terakhir saya bagi students IEP notes...Pagi tadi memang agak kelam kabut macam apa..
Tapi as usual saya try relax-relax je..Because every tuesday memang macam ni keadaannya...Tapi sekarang macam dah terbalik..students pulak yang feel sorry and pity towards me because of this..tengok Mis Librarian kelam dan kabutnyaa preparing their notes..

students: Ms kesian kat you
Ms As: No la dear..I dah biasa da..
Ms As: :)

Students:........5 orang tengok Ms As macam apa..
Ms As: Dalam hati bengang pun ada..Dah prepare awal pun still
problem jugak....hehe


Everytime saya tengok myv merah..nie..mesti mata tak berkelip..
Tengok sampai myv hilang dari pandangan...Sampai bila nth agaknya..........


2. Ramadhan

Tak sabar nak tunggu En Ramadhan datang sebenarnya..Rindu untuk berterawih semua....Kemas rumah la yang paling saya willing to do...:).Balik kampung  nanti cinfirm virus selsema saya datang..

3.....Lagi...BOSAN GILER..Baca entry saya kali nie..So memang saya akan vote menyampah/poyos..:)

4..........Will be CONTINUE...sangat Bz sekarang...mencuri masa sahaja..:)

No comments: