17 July 2011

TOLONG TELINGA MASUK AIR..WEI....

Hari ini nak tulis apa ek...

1.  2 minggu lagi saya bergelar "Librarian"


Alamak...........My ear..:(
Yeah ni betul-betul tau..Bukan Cobaan.Saya tak nak tipu-tipu lagi. Tipu-Tipu lagi...hehe.Sedih sebenarnya nak meninggalkan rutin harian saya di sini selama hampir 5 bulan lamanya di JB ini...Sedih,tapi again life goes with the flow..Life must go on rite.Im becoming more stronger here..Thank You Allah...I Love u More and More..More...


2.EXAM PTD

Comment saya untuk cik jaja

Tadi blogwalking pagi..saya sampai di one of my favourite blog iaitu Cik Jaja yang Memang kepowhci tu (jangan marah ek ja..nanti kena jual kat pasar borong).:).Dia post pasal Exam PTD..Saya pun exam jugak hari tu.Tapi tidak menamatkan exam itu dengan jayanya.

Cik ati nak bagi tahu kat Cik as

Cik Hati: Memang Sengal ko as..Orang lain punya la sedih tak dapat panggilan
exam PTD tu.Tapi ko langsung tak menggunakan rezeki panggilan
yang ada

Cik as:;( ...maaf eh..tapi saya memng tak minat PTD

Cik Hati: Ah alasan.......
Cik as: Sungguh I need to learn from my mistake..

3.Apa Khabar EN Jodohku..(sila klik and like I LOVE Islam kat fecebook ek)
Siapa ek  EN JODOH........

Apa khabar...............After i read this article Sungguh tiba-tiba saya rasa rindu dan tak sabar untuk bertemu dengan EN JODOH saya itu..:( hmmm...Tapi apaapa pun saya kena habiskan misi saya untuk dapatkan master saya dulu. InsYAllah..

4.........MKRS.........serius telinga saya sekarang masuk air....sangat tidak selesa sekarang.... air..di telinga......hoho

5 comments:

cikCT said...

lorh asmida...awat ang tak hbskan exm?ak pun tak study asa tp why not just try...at least ada gak bnda nk cerita ttg ptd ble org tnya kan :D...so what ur explanation?

Noreen Natasha said...

seronok korg..ada experience g exam ptd..huhu

Miss Red said...

cik ct: explanation nyer aku pg dengn hati yang di buat2.....nk mencuba tapi akhirnya aku mndgr ajakan orng lain supaya keluar dewan.....

cik nona: hoho..awak pun boleh apply PTD..nnati..kiter exam sama2...ok..:)

hunnyAPIS said...

semoga bertemu jodoh dengan kadar segara..ahaks :p

u-zuf said...

ala cian nye..g la jumpe doc..tu pon nk kene ajar ek...hehe,,jgn mare