09 July 2011

ADOYAI....APA PUN TAK BOLEH

Alamak tiba-tiba rasa nak update blog.Tapi malas nak menaip. ADOYAI...APA PUN TAK BOLEH
  1. Hari ini saya kejer sorang-sorang.No students pun datang jenguk library. Bosan.Tapi bila students buat bising mula la saya mengamuk dengan dorang. Pernah saya dah geram sangat saya campak-campak barang je time buat kejer.Biau students  tahu saya tengah marah!!!...And then 5 minit pastu dorang pun keluar..Bagus.. Kalo korang tak respect tempat ilmu ini better get out...Lagi kalau dorang bising saya akan ketuk meja kuat-kuat.......and shhhhhhhhhhhhhh
I wish I can be like thIs picture!! Amin (Dalam hati : Tak padan kecik ek ko as)..
  • Tapi lepas tu saya akan gelak sorang-sorang n mula menyesal sebab buat  dorang macam tu.
  • Syira(Partner saya yang sama-sama jaga librarian) senyum dan gelak sama-sama dengan saya and suruh saya relax-relax aja...
  •  Saya rindu dengan partner saya ini.Dia dah pun meninggalkan olympia  dan terus cabut dengan beraninya.Saya pulak yang kena cover kejer untuk dia.  Sebabnya dia dah pun dapat keje Asistant Librarian di Sunway College!!  Good Luck Syira..Sorry and Thank You for Everything.Will be miss u...
  •  Lagi seminggu lagi saya kat sini..Amin.Moga seminggu inilah yang terakhir di sini..
2 .Tadi dah pun call mak....Dengar mak storey morey je.Saya diam je kali ini.Tak banyak benda nak gosip dengan mak agaknya..
Ini 2 budak yang akan sama-sama tolng mak ida kemas...Ish..(Dalam hati: Mak Ayu ko bukan nak tolong nenek mengemas!!!!!!!!)
 
  •   IDA: Sabar ek mak,Nanti ida balik rumah ida tolong mak kemas rumah  bersih-bersih ,picit kaki mak dan teman mak makan ok..
3.BERSIH
Tiba-tiba semalam rasa nak joint je BERSIH ni...kurang-kurang dapat makan nasi beriyani free kat PULAPOL and then boleh jumpa dengan Hencik Khairy Jamaluddin yang saya Minat tu!!!..:)
  •  Saya tak tahu la nak sokong mana.Siapa benar siapa salah.Tapi sesuatu harus dilakukan untuk membetulkan keadaan politik negara kita sungguh yang semakin tercemar dan kotor sebelum ianya berbau busuk seperti longkang.
  • Isu bersih adalah isu nasional...Saya rasa banyak pihak yang rasa kerajaan sudah tidak adil dan waras dalam menangani pihak lawannya.Konon ingin menjaga hati rakyat dan negara,hakikatnya kepercayaan  rakyat semakin terhakis..Now terlalau banyak kebenaran yang sudah terbongkar.....dan isu ini   tidak akan berakhir di sini
  • Semalam setiap minit saya baca berita di Malaysia kini( Pada siapa tak like lagi page ni sila like di facebook ea) ..Rasa  sangat takot dengan keadaan di sana
  • Gelombang ke-2 bersih......
4....................THANK YOU TO MR KOR RISIK SAYA ..............
Masih tak ada idea.Tadi dalam perjalanan pergi keje.Banyak benda rasa nak storey.. Tapi HAMPEH..Kui3....

No comments: