25 June 2011

Sembunyik-Sembunyik......


Saya nak sembunyik..Serius nak pergi ke satu tempat dan duduk diam-diam kat tempat..tu..dan nak letak "signboard" besau-besau kat situ. "Dont You Ever Disturb Me..But Please Pray For me"..

1.Aduh perasaan apakah ini..Ingin lari tapi tiada tempat yang ingin di tuju ari ni..

2.Saya nak bekurung dalam bilik je..

3.Solat apabila tiba waktu..Tak nak lengah-lengahkannya lagi
macam yang saya selalu buat tu..Mengaji......kitabuAllah

4.Saya nak zzzz...tapi bila pejam mata..Macam-macam benda pulak yang datang

5.Hari ini jugak saya tak nak facebooking!!!

6.Nak cuba menghafal dan menelaah buku doa saya....

7.Sambung balik baca buku novel "Mayada Daughter of Iraq"

8........apa lagi...ek...
9..sungguh saya nak bersembunyi dalam gua ini..boleh x.??#@%^&&

10.So hari ini saya nak lebih mensyukuri akan nikmat yang diberi....

No comments: