14 June 2011

Pertumpahan rasa ...


Hari ini rasa sangat sedih dengan sikap manusia.Sunnguh sekali lagi Allah menguji hati ini supaya menjadi lebih
tabah-dari hari ke hari...

Maaf air mata ini harus aku tumpahkan.Bukan bermakna aku telah tewas dalam ..................................
Biarlah apa yang terjadi ku simpan kemas di sini dan bukan di dalam hati
Kerana Semuanya yang terjadi telah tertulis
Sungguh Allah lebih mengetahui ..........
1.Ntah msih blur dengan apa yang ingin dituliskan.
2.So biarlah apa yang berlaku hari ini menjadi titik noktah seperti di atas
3.Sekali lagi emosi untuk menulis menjadi kabur dan lebur
4.Nak ucap tahniah dekat diri sendiri atas...fighting tadi..:)
5.Rasa sangat happy dan puas...(walaupun aku yang kalah teruk..:(..) Tapi masih ingin tersenyum..indah
dengan keberanian sendiri berhadapan 2 big boss...:)
6.Tiada apa lagi
7.Mohon Allah berikan aku petunjuk dan jalan
8.Mohon Dia terus lindungi aku....
9.Mohon untuk terus di berikan kekuatan lagi dan lagi
10.Selepas ini..MASTER.....Sungguh banyak lagi cabaran yang menanti sehingga nafas ini terhenti..:)
11.Nor Asmida Abdullah...(seindah namamu) aku mahu ko terus tabah dan kuat..
12.Mohon terus berusaha dan jangan sekali ko berputus asa...akan rahmat Allah
13.Mohon kau terus meletakkan Cinta Allah dan Rasul itu yang utama dan pertama
14.Mohon undur diri
15.Again writing is just theraphy for me...:) 
16.Salam Rejab...
17.Mak ida sayang mak....Rindu..

No comments: