23 June 2011

P.E.N.A.T



Saya rasa sangat penat ari ini..Perjalanan ulang alik ke Shah Alam.semalam dan hari ini amatlah panjang..
Dengan pelbagai emosi yang bercampur aduk dalam perjalanan pergi dan balik..ini terasa badan semakin lemah .............


Sungguh "life is Fragile".Maka Serahkannya kepada Allah..
1.Dalam Perjalanan tadi tiba-tiba saya rasa sangat takut.. akan keputusan saya nak sambung master..

2.Sokongan padu kawan -kawan dan orang yang tersayang buat saya semakin yakin akan keputusan ini.Tapi sungguh saya tidak mahu menyusahkan sesiapa lagi..:(  tapi apakan daya saya hanya insan yang lemah...

3.Berkali-kali saya cuba motivasikan diri saya agar tidak sesekali.. berpatah balik akan setiap keputusan yang telah dibuat..hmm

4.Saya tahu mak risau tentang saya...

5.Akan datang tiada lagi k.a.m.e di sisi yang akan bersama-sama saya ke kelas dan kemana sahaja..Saya sendiri kena jadi survivor..lagi.

6.Saya benci nak coretkan lagi kisah di olympia....

7.Tapi sungguh saya tak pernah menyesal bekerja bersama-sama dan berjumpa setiap orang di sana.

8.Pengalaman itu tidak boleh di beli dengan apapun...kita yang mesti  pergi mendapatkannya..
dan mencarinya.......

9.Saya pasti akan merindui setiap saat saya di sana...

10..................badan  menjadi semakin penat....Nanti saya akan sambung lagi...

11.Sungguh saya yakin perancangan Allah itu lebih hebat daripada apapun.

12.Selamat malam..

13.Untuk mereka yang sudi membaca sehingga ke angka 13  ini..terima kasih

14..Ingin beradu...

15.Capt.........;)

3 comments:

Mohd fadzli Tuah 313 said...

Salam..


Bagus2. Motivasi yang hebat masih ada lagi.. :)
yang penting sahabat kita, jangan sesekali dilupakan. :)

Miss Red said...

tq.sahabat yang mana...:)

Noreen Natasha said...

as...moga yg terbaik utk as..all da best!!