07 March 2011

Jom Ramai-Ramai guna Package BlockBuster Deal ini...!!!>>:)



Saya memng dah mengantuk nak update entry kat blog nie.Mata dan pemikiran dah mamai entah kemana-mana Hari ini hari Pertama training di Telekom Malaysia Batu Pahat...:)

Not bad..dan macam biasala bila saya bercakap mesti ada tersasul..dan nervous tiba-tiba..([Padahal cakap dalam phone aja..We Relax la bro)hahaha


Senyum lagi..dan tarik nafas syukur Sungguh DIA telah mendengar rintihan saya .Dan memakbulkannya.DIA sedang mengajar saya untuk menjadi insan yang lebih baik dan menjadi orang yang sihat dan kental daya emosinya... DIA..Yang Maha Agung...

Nota Kaki:
1-Blogbuster Deal???Apa tu..Kepada yang berminat.. Boleh tanya saya...ok..
2-Sungguh saya nak beli kereta merah itu...!!!!
3.Kerja dengan Ikhlas dan kerjalah kerana rasa cinta kita kepadanya. Kerja satu ibadah dan akan dihitung di akhirat kelak ok!!!...
4.Selamat Malam..Maaf Entry yang agak bosan..:)
5.Mungkin ini jalan yang ditakdirkan untuk menuju S41???...

9 comments:

kay_are said...

ape bende pakej ni sebenarnye?? em

Miss Red said...

kr:package upgrading.Blockbusterdeals..Harga permulaan dalam 110-140..(1 mbps - 4mbps)Ada 5 faedah utama

free modem wifi
free id steamyx zone
free cordless phone
Panggilan percuma ke talian tetap
panggilan 10 sen/minit ke talian mudah alih

Berminat?????sila bg meseg di inbox fb saya..:)

my soul said...

congrates as dh kijer ea...hihi bestnyer..ap2 pon gud luck k..n ila yakin as akn dpt gak kereta merah tu!!Amin..

jap2 nk tyer..tuk pakej tu 110-140 kan n bulanan plak bp?

Miss Red said...

package ada 3 ila...

RM 110=1Mbps
RM130:2mbps
RM140:4bps...
beserta dengan specialities yang bas cakap td..
ila bermiant ker..:)

my soul said...

ila tyer je dulu buat masa nie..hehehe maksudnya kalau permulaan 140, bulanan pon 140?

Miss Red said...

ila amik packaged yang mana dulu...ea..Berpa speddnya..kalo dah ada streamyx..free upgrading..untuk bulan yang pertama x yah bayar...bulan ke-2 akan dibilkan ...

eznyzakhalid@blogspot.com said...

asmida.... Allah lebih tahu.. xsia2 PR dpt 'A'... sesuai sgt la tue yunk... tonjolkan lg skill anda k... hihi... gud luck... hope u'll get da car soon... amin..

Miss Red said...

hmmm..aku rasa aku da tawau hati nk beli myvy..my sis da beli...dia jnji x nk beli myv!!...hahahhaha..so aku da malas nk pk...pk pasal kete lain pulak..hahah

MaxThumb said...

saya tinggal dekat Muar , Johor... ada 4Mbps coverage tak? email saya..tq.. shend_88@shend_88@homail.com