15 February 2011

Post ke 2 Buat Noor Eznyza Binti Khalid..:)



Saya Cuba cari sesuatu yang special malam ini..Dan mungkin hari ini adalah yang special juga.Tadi pagi saya pergi joging dan lari-lari kat Tasik Y..Kemudian pegi melawat kawan saya(ayah beliau baru meninggal jumaat lepas:Tolong sedekahkan Al-Fatihah ea kawan-kawan..Terima Kasih) Petang tadi pula pergi interview.Kemudian pergi jumpa ketua kampung dan pergi pasar malam.



Tapi ternyata ada yang lebih istimewa lagi.Sebab esok adalah Hari Jadi Kawan saya yang saya sayang.Tadi hati saya seolah-olah memberitahu..Esok hari jadi siapa ea(Saya mudah lupa sebenarnya,Hari jadi beliau lah yang saya sering ingat-ingat lupa)Sorry ea Noor Eznyza Binti Khalid....

Ini ucapan saya untuk dia..

Salam Hari Lahir Ez yang ke 24 tahun

Ternyata masa terlalu mencemburui kita kan..:)Semoga terus berada dalam Rahmatnya dan RedhanYA.Terus menjadi antara orang yang cemerlang dunia dan akhirat.Semoga kejayaan dan kebahagiaan sentiasa mengiringi jalanmu.Hidup kita adalah perjuangan dan kita lah yang bertanggungjawab ke atasnya.I miss u like Crazy ...(:))

p/s:ini adalah post kedua saya untuk dia selepas post saya mengenai arwah abah  saya tahun lalu...Saya sayang dia dan apatah lagi K.A.M.E..(Sahabat perjuangan di  Puncak Perdana dulu).Salam Hari juga Lahir pada mereka yang lahir pada bulan Feruari. Betulkah Bulan February ini bulan Cinta???.Mohon undur diri..:)

5 comments:

eznyzakhalid@blogspot.com said...

tq yunk.... tq so much!!! really appreciate it!!! rindu ko n moment wif K.A.M.E so much!!<3 u!! hope our frendzship remains forever... ;>

Solihin Zubir said...

selamat hari lahir jugak diucapkan buat saudari Ez.. heheh..

Miss Red said...

tq2.....:)

eznyzakhalid@blogspot.com said...

tq3....;>

Miss Red said...

hahaha....:) ko x nk copy paste wishing nie kat mana2 ker...yuhuu