20 February 2011

Mood Bermadah *(Ek Eleh*)..;)



Dah lama tak tulis ayat madah-madah ni (ayat madah ke...(budget madah la sangat))Jangan-jangn madah berhelah kot as)...haha..So malam ni nk try untuk tulis ayat yang macam ini.Sebab saya tak tahu nak gambarkan dengan perkataan biasa-biasa,untuk prasaan dan kisah ini..So .."loaading idea"...1 2 3 and GO...:)

Ini kisah Saya dan Dia
Saya dan Dia

Saya dan Dia
Hampir sahaja sama
Tapi tak mungkin serupa

Dia suka biru
Saya gemar merah
Nampak sangat perbezaanya

Saya dan Dia
Punya rasa yang lain
Minat yang tidak sama
Prinsip yang kadang tidak jelas

Saya dan Dia
Nampak sahaja kebal
Tapi kadangkala jatuh tersungkur
dalam bayangan buatan diri



Eh asal pulak Lee Min Ho ada dalam kisah Saya dan Dia ni...hahah..Sambung loading balik..haha


Saya dan Dia
Punya rasa cinta yang berbeda
Dia kadang kabur dan kubur dalam emosi cinta
Saya pula gagah dalam diam perjuanganya

Saya dan Dia
jalannya tidak pernah sama
Walau selalu jalan seiring
Tapi rentak dia selalu sahaja asyik
Tapi saya pula kadang nampak sumbang

Saya dan Dia
satu sahaja yang sama
Lahir dalam perut yang sama
Di didik dalam acuan yang sama

Zizan dan Lisa Surihani pun ada...hahah  (Memang Tak ada kena mengena lansung ni,So sambung loading balik..:)Kapowww

Saya dan Dia
Masing punya keistimewaan
Masing punya kecacatan
Luaran mahupun dalaman
Usah dinafi

Saya dan dia
Masing mendoakan
Supaya jalan itu terus dilindungi
Duniawi mahupun ukhrawi
Tanpa ada sesalan dan iri hati

Saya saya ,Dia Dia
Itulah perbezaan hakiki

So dah kering idea pulak..(stop loading and thinking)mengantukkan "entry"kali ini..:)Saya sayang dia..Dia sayang saya.Kami adalah satu ,Tidak mungkin ada duanya.Inilah takdirNya...:)

Nota Kaki
1-Sekarang saya dah dapat idea nak buat business apa..SO WISH ME GOOD LUCK::)
2-Terus senyum dan positif dalam melangkah
3-hujung jari tangan pulak bak kata eznyza makin binasa...
4-Kerja...kerja..kerja..LIBRARIAN..Bilakah(S41)..
5.Solat..and then tido ea..Esok kita ada Misi kan??So moga dipermudahkan semua urusan kita yah sahabat..:)

6 comments:

M.a.s.u.r.i said...

panjangnya...rajin As bermadah ya...hehehe

Miss Red said...

x perasan mas...time tulis 2...hahha..n then ngn gambar nth apa2....hahah..mas:( asal as view blog mas tapi x kuar pun shoutbox 2....camaner nk tinggalkan jejak..:(

Wahida Nasution Thakhrim said...

semoga berjaya yea dalam perniagaan yang nak diusahakan tu..

Miss Red said...

tq wahida..wish u good luck jugak..wee,,salam ukhwah.......indahnya berblogging..:)

eznyzakhalid@blogspot.com said...

yunk.... 'hujung jari tangan pulak bak kata eznyza makin binasa...' word ak ea?? hihiiiii... neway... buss pe yunk??? xnak share?? gud luck tau....

eznyzakhalid@blogspot.com said...

as... i got ur point(hujung jari tangan pulak bak kata eznyza makin binasa...)t.care tau... da untung byak nnti bley hired org gaji... ;> love u!!