11 February 2011

Buntu dalam Diam



Malam ni tiba-tiba saya rasa buntu pulak.(wa3 lama dah tak sebut perkataan tu).Kenapa ea...Mungkin sebab selsema daripada petang tadi.So fikiran pun berpusing keliling emosi ini.Hmm (saya mengeluh lagi).


Petang tadi tiba-tiba saya rasa lonely.Atas sebab apa ek??(Cuba gali jawapan yang terbaik)Memang saya risau sebab tak dapat panggilan mana-mana interview lagi (Mungkin jugak ).Kerja dan kerja. Padahal saya baru 2 minggu kat rumah.Dan petang tadi saya "stuck" dan terus menyendiri dalam emosi sendiri..Dan sekarang terus selsema lagi.



Saya cuba nak cari jalan keluar.Menonton raja lawak dan layan adik dan kakak.Dan ternyata emosi saya seperti biasa sahaja.Saya tertawa gembira dan terus berlagak seperti biasa.
p/s:apa sebenarnya yang berlaku pada saya ek..Mungkin sebab saya tak cukup dekat dengaNnya atau kah "anxiety attack" ini perkara biasa bagi semua freshy graduates macam saya.Hmm..Sabarlah hati.Itu sahaja pesan saya.Kalau ada usaha adalah rezekinya tu.Ingat ea.Ok.Berhenti di sini dahulu.Apa pun Thank untuk nasihat ini..Nasihat dari Bakal Cikgu..."Be cool org yg gigih adelah org yg rilex ":).Writing is just theraphy for me.:)

3 comments:

my soul said...

salam as...rindu kat as...

eznyzakhalid@blogspot.com said...

sabar la as.... blom smpai rezeki....Dia maha mengetahui.... sabar yer...;>

Miss Red said...

ila:u too dear..always rindu moment kiter kat psz:)
ez:yup..hopefully...ujian Allah.Usaha lg..:)