13 February 2011

Hati Saya yang Basah


Hati saya basah apabila mahu menulis tentangnya.Saya masih tak sampai hati menulis tentangnya..Hati saya menangis kerinduan.Hati saya menangis sebab selalu lupa kannya. Kenapa ea...Beliau yang terpaling agung dan  istimewa akhlaknya,membuatkan saya berasa tak layak untuk menulis tentangnya..Hmm(Saya mengeluh lagi)
Berselawat dan selawat ke atasnya..Saya cuba hayati bait-bait wasiat terakhir beliau Engkaulah Kekasih Allah.....Nabi Muhammad s.a.w..Ternyata saya ketandusan perkataan. dan arah. Ya Tuhan kami, selawatkanlah ke atas Nabi Muhammad dan ke atas keluarganya...
Kerana tiada seindah dan seagung perkataan punn yang mampu menandingi sucinya akhlak dan pengorbanannya. Sungguh, saya larut dalam emosi yang bukan dibuat-buat..

or

p/s:Semua orang asyik post pasal valentine day.Saya rasa cukuplah segala kebenaran yang telah diwar-warkan.Tepuklah dada tanya iman kita ok. "Salam MaulidurRasul" semua...1 Malaysia 1 Ummah

6 comments:

strawberry said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://ting-tong99.blogspot.com
http://hasmeehaslina.blogspot.com/
http://smkdatukbahaman.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kajang Pak Malau kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang layu,
Dagang Pak Malau dagang bertempat,
Dagang hamba Tumpang lalu

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

byk2kanlah berselawat

Miss Red said...

yah tq..:) say adh view n follow..:) jumpa lg saya kan singgah di sana..:)

Solihin Zubir said...

Salam Maulidur Rasul 1432H!
Sama2lah kita memperbanyakkan selawat ke atas junjungan besar Nabi kita SAW..
moga2 beroleh syafaat di akhirat kelak.. InsyaAllah...

Miss Red said...

Aminyarabbalalamin...:)...SALAM MAULIDURRASUL..semua..tq for follow mw back.en solihin..:)

azlina aziz said...

Salam Maulidur Rasul, As. Yessza2. Memsng kenal sebab satu skolah kan dulu. hehehe. Jejak kasih kita ya di hari mulia ni :D

Miss Red said...

yup..x sangka sebenarnya.akak da kawin ea..n dah buat business skng kan..wa3..good job..:)