16 February 2011

Blog pun ada Kuasa ek....:)



Percaya tak blog dapat satukan dua hati.Blog dapat temukan 2 insan apatah lagi sahabat.Blog dapat didik hati menjadi lebih baik.Blog dapat mengajar kita mengenali diri dan sesuatu..Blog mengajar kita juga bagaimana menghargai sesuatu.Blog juga medan ilmu dan informasi terbaik.Blog juga boleh dijadikan sahabat yang akrab pada diri.Blog juga boleh dijadikan diari kehidupan.Ni dari site yang positif la...(Macam tak adil pulak kan) Tapi dari site negatif blog mampu menjadi racun dalam perbalahan dan sesama insan dan banyak lagi bukan.Jadi terpulangla jalan mana yang kita mahu pilih..:)

Berkongsi,Berfikir,Berdiskusi,Beremosi,dan Bergosip mungkin adalah perkataan yang boleh saya simpulakan(Mungkin ada banyak lagi tapi itu sahaja ber..yang boleh saya fikirkan sekarang..:))Terima kasih blog..
Ini yang Istimewa
Petang tadi saya agak sensitif membaca entry 2 entry INI(Azlina)dan INI(Fadila),hampir sahaja meruntun emosi saya.Apa yang menarik dengan hanya satu comment dan klik pada blog Merahterusmekarmara ini,saya dapat temukan dua sahabat terbaik ini. Senyum lagi..dan Happy.

Lepas joging semalam badan makin sakit dan sengal-sengal ubi..hmm
Kerja:masih no status
Application:dah 1 minggu tertangguh...
Cuaca kat Batu Pahat:Panas
Kulit tangan:Makin sensitif,terkopek dan kering
What next:.................
p/s:Lately ini saya asyik blogwalking saja.Dan tidur hampir lewat malam.Sampai saya lupa nk apply kerja dan buat sesuatu yang lebih penting.....(gawat nie...)Apa yang saya tahu sesuatu harus dilakukan dengan kadar segera...Sampai bersua lagi.:P

6 comments:

Isteri Yang Comel said...

blog bleh lepaskan geram juga....

my soul said...

yup ila setuju sgt2 ng as...akhir ni mmg blog la sahabat plg rapat...berkongsi cerita ng sahabat2..apsal kulit as kering??

Miss Red said...

Isteri yang comel: Betul 2 sebab tu as kate..bloglah diari kehidupan kita...;)

mu soul: biasala kulit sensitif tangan ni sen sitif.kalo duk umah lama-lama mcmnie..hujung jari tangan as memng mengelupas...hmm.drp sekola dah mcm nie...

nZaOdonut said...

as: masih buntu lgik ke??..huhuhu..jgn le buntu2 lagik..rzki x dtg b'golek..juz wait 4 da miracle ok..but dOnt ever give up!..ak nk aktif blog blek nih..hehehehhe..lme gile x update blog ak..:p

Miss Red said...

yq..nizaodonut..biasala aku..bila buntu2 untuk apa2 pun rasa nk menulis..ok,x worry sangat.mungkin x cukup usaha lg....so kena bnyakkan usaha n usaha lg..hope for miracle 2..wow..niza..rindu nk bacer post ko@!!!!! welcome back dear..:)

M.a.s.u.r.i said...

hehehe...sabo...sabo...jgn emosi...ilex2 k...hehe