12 January 2011

Mimpikan Gajah...


Malam tadi aku bermimpikan gajah.Sampai ke pagi ini masih terngiang-ngiang mimpi ini difikiran..Hmm.. Dan pagi ini bila aku "search" kat internet inilah tafsiran yang aku dapat..Mimpi yang aku klasifikasikan pelik ini mempunyai banyak tafsiran rupa-rupanya..

Gajah
Jika anda bermimpi melihat gajah, bertanda alamat akan memuji kepada orang besar. Mimpi
melihat gajah keluar dari rumahnya, suatu alamat akan ada tamu terhormat datang padamu.
Sedangmelihat gajah masuk kedalam rumah, alamat akan dapat kedudukan atau pangkat.
(Menurut Menurut Al-Qur`an dan As-Sunnah: Atabah / Tafsir Mimpi / m.s 65 dari108)

Aku cuba cari tafsiran yang lain..tapi tafsirannya lebih kurang sama..kecuali daripada link
pdf nie.http://books.google.com.my/books?(maaf ya tak boleh copy &paste tafsiran dalam buku nie).
Tapi apa yang aku mimpi adalah aku dipakaikan dengan belalai gajah..dalam majlis keraian yang besar..haha..So...belalai gajah dan aku... What the meaning......hmm.. ok jumpa lagi..ada masa dan topic yang best "try" to update  merahterusmekarmara ini..;)

p/s:Apapun terlalu banyak rasa yang ingin aku panjatkan dan panjangkan padaNya yang satu..:).2 bulan sudah berlalu..practical pun hampir ke penghujungnya, Kejer???? satu permohonan pun tak buat lagi(hahah main-main lagi=padan muka), duit PTPTN pulak makin habis,angan-angan dan impian tahun ni??(masih tiada status...hmm) Good News????(pun tiada status..)lagi....n lagi..soal hati pulak(macam biasa..hmmm..:)isk asyik mengeluh jer.....Allah tak suka.Apapun aku tetap aku yang sama. masih berpijak pada bumi ynag nyata..Semoga rasa cintaku pada Allah dan Rasul terus membakar dalam hati ini..amin.Salam safar semua..;)

2 comments:

nZaOdonut said...

mimpi gajah as??...mksud nye ade org BESO nk masuk minang tuh...hehehehhe

rEDS gO tEGETHER said...

ye ker niza!!!!..hahah..takot2 tak ready lg...masak pun x past lg..hahaha..:)