14 January 2011

Jiwa kacau...

Malam ini..jiwa kacau sikit..Biasala bosan - bosan macam nie banyak benda yang keluar masuk difikiran sekarang.Dan macam biasalah kalau aku rasa stress dan rasa emosi macam tunggang terbalik rasa nak menulis meloncat-loncat...

Sebab tulah post - post yang terdahulu macam skema tak ingat...(bahasa memang puitis dan meleret-leret semacam kan)...hahah.Dan sekarang aku cuba menggunakan gaya bahasa yang agak ringkas dan tak meleret sangat..la.Takot orang menyampah pulak nak baca..:)Ntah apa-apa je..haha

Tadi dalam keadaan yang mereng ( belum solat) aku pun cuba lelapkan mata..tapi agak hampa la sebab hati selalu je menyalahkan aku..Last-Last aku  "blogwalking sekejap".


Meneutralkan balik apa yang telah aku kotori...:).Im now im just fine...and heppy semula dan ceria.Terus bangun dari angan(buat milo 3&1 dan makan biskut Oat Crunch)..:)
Mission Now:
  • Apply for the job
  • Market myself for the job
  • Get the job
  • Striving for the job
  • Sleeping while applying the job
  • Walking for the job
  • Jogging for the job
  • Running to the job
  • Flying for the job
  • Hunting for the job
  • Loving for the job
  • Thinking for the job
  • ASAP OK!!
p/s: Kirimku lagi pada hati Serahkan pada Allah...Banyakkan Selawat dan Istighfar..ea.Solat sunat dan mengaji..Jangan lupa..ok Sampai di sini sahaja.Lepas ni nak terus solat dan zzzzzzzzzz...Salam Perjuangan sahabat..:)

5 comments:

nZaOdonut said...

insyallah as...rzki ade kt mne2..juz cpt & lmbt jek nk smpei..huhuhu! dont give up k!..prktikal pon nk abes smnggu je lgik nih..pasni sme2 laa mrewang cr keje...hehheheheh!

chaiyokkk!!...chaiyokkk!!!

rEDS gO tEGETHER said...

tq niza......sayang kat ko..ko pun samer k..jgn risau snagat tau..Kalau ada usahanya adala rezeki Allah untuk kita nanti..:)

Ija said...

hehehehehehehe.....insyaALLAH everthing will be fine Nor Asmida binti Abdullah.

M.a.s.u.r.i said...

yaaaa......itu dia...don worry la as...ada rezki nanti ada la...InsyaAllah...sama2 kiat berdoa ...watever it is, struggle and pray more...

tadaaaaa

rEDS gO tEGETHER said...

tq mas n jijah....sama2 kita berdoa semoga ada kesudahan yang bek dariNya untuk kita semua..;) amin