07 October 2010

"Perfume" dan Kita

"Perfume" dan Kita
Gambar-gambar perfume di atas aku sahaja abadikan dalam blog ini Dulu aku tak pernah amik tahu pasal senarai nama perfume yang famous ini..haha..Dan rasa tak percaya ada segelintir daripada kita sanggup berhabis beratus-ratus mahupun beribu rinngit demi untuk mendapatkan bau dan aura haruman "perfume"Kini baru aku mengerti,setiap haruman punya cerita dan emosi tersendiri.. Baru-baru ini kami didatangi oleh kakak yang sangat hebat auranya.Jurujual yang hebat juga aku fikir sebab berjaya melembutkan hati K.A.M.E untuk membeli dan merasai seberapa banyak haruman yang boleh..

Daripada
Estee Lauder
Hugo Boss
Nina Ricci
DKNY
Dunhill
Paris Hilton
Anna Sui

dan banyak lagi yang berjenama tinggi,Semuanya tidak mampu ku hafal kerana aku bukanlah seorang penggemar "Perfume" dan seorang yang bercitarasa tinggi juga.haha.Rasa teruja melihat Eznyza,munirah,nafisah,jijah mencuba  haruman yang pelbagai.Jangan terkejut semua "Perfume" di atas adalah asli dan tiada unsur-unsur tiruan.Semuanya telah dibuktikan oleh Eznyza..dan jurujual tersebut.:-).Jangan terkejut kerana harga yang kami perolehi adalah  sangat berbaloi-baloi sekali!!!!!.

P/S:Begitulah hidup ini.Manusia berubah.Cara pemikiran kita pun berubah.Wangian "Perfume" yang sempurana punyai naluri dan aura yang tersendiri.Molekul-Molekulnya juga sangat sensitif.Begitulah dalam hidup ini bauan mahupun haruman akan pudar dan pergi seiring dengan masa yang ditetapkan. Harumann itu akan terus diingati seandainya kita pandai menjaganya baunya..Dan terus dilupai seandai kita leka dengan nikmat haruman yang seketika...

No comments: