29 October 2010

HP Saya Rosak.........


Hp saya rosak..
dah 3 hari rosak...
Tiba-tiba rosak
tak bagi tanda apapun   :(
Saya tekan-tekan button
Tapi "Dia" tak nak ok-ok jugak
Saya pun bagi dia rehat
iala asyik bekerja je
Macam "printer" saya
Tapi biasanya bila saya baca "BismilAllah"
dan sabar dia ok macam biasa
Tapi kali ini dia betul-betul rosak
Tak nak dengar cakap saya
Saya sayang Hp saya tu
Tapi tak pernah nak cakap dengan "Dia"
Saya Sayang sebab itu duit gaji pertama saya
Tapi dah rosak

Sedih saya
Merajuk
Merajuk
Merajuk lama
Malas nak pakai hp.........................sebab  "Dia"
p/s:Tak apalah mungkin dah sampai masanya..
"Hp" tu rosak.Dia nak berehat...Masa untuk cari pengganti yang lain.
'Life goes with the flow asmida":-).
26102010/4.31pm/

4 comments:

clunk Boyz said...

mungkin sudah mse "dia" utk pergi... yg hilg akn d kenang, tp jgn luper kehidpn perlu d teruskn.. mgkn "dia" pon menghrp begitu...lalalalalalalal

rEDS gO tEGETHER said...

:)..mungkin juga aidi..:) mana sijil sekratariat.................n pendrive......................huh

shahirah khairi said...

sian nyer.....beli r y baru.....

rEDS gO tEGETHER said...

x da rasa nk beli lg....:(..t dah duit p betulkan..