20 October 2010

BER "PR" Di Jelebu Nogori Sembilan..:)


MEMORY AT JELEBU
Perjalanan di Jelebu mengambil masa yang agak panjang juga..Jam 2.30 kami bertolak,dan tiba pada jam 5 petang.Semuanya gara-gara hujan pada waktu itu.Namun AlhamdulilAllah kami selamat pergi dan balik. Seramai 7 orang SMF(Sekratariat Mahasiswa Fakulty)terpilih untuk ke program inil.Inilah program kami yang terakhir dapat meyumbangkan bakti dan ilmu kami untuk mempromosikan program Pengurusan Maklumat.Walaupun tidak banyak aktiviti yang dapat kami "joint" pada waktu itu.,tapi kami berasa puas dengan segala kemudahan  yang agak berbaloi-baloi yang telah disediakan itu.

.Selain itu juga  program ini mendapat sambutan yang amat menggalakkan daripada penduduk setempat.Apa yang dapat aku belajar adalah "bagaimana harus kita menyesuaikan diri dalam mengawal keadaan dan berhadapan dengan pelbagai karenah manusia duniawi nanti" Ini adalah kerana  bidang yang aku ambil adalah "self-service" maka banyak benda yang harus aku korbankan dan fikirkan bagaimana untuk  aku menjadi seorang "Librarian" yang mempunyai pesona yang tinggi dan berprofesionalisme nanti. Love this profession so much..:-)

p/s:Aku dah lama nak "post'pasal jelebu ini..tapi selepas 3 minggu berlalu..baru aku berpeluang nk update..ok.Lepas ni pasti aku rindu nk pakai baju SMF..perasaan rushing setiap kali pergi meeting...dan bermacam-macam perasaan...sebelum dan selepas program SMF.. "sharing is still make me feel caring":-).

No comments: