18 June 2010

Seharusnya aku Lebih Bersyukur

Seharusnya aku Lebih Bersyukur

Aku masih lagi punya emak.....

Seharusnya aku lebih bersyukur

Aku dilahirkan dengan nikmat agama islam yang indah dan syumul ini

Seharusnya aku lebih bersyukur

Aku punya abang.kakak,dan adik yang mempunyai aspirasi hebat
dan kasih di antara satu sama lain

Seharusnya aku lebih besyukur

Aku di ciptakan sebagai umat Junjungan Nabi Mohamad s.a.w

Seharusnya aku lebih bersyukur

Aku dilahirkan di Malaysia bukan di Palestin

Seharusnya Aku lebih besyukur

Aku punya ramai kawan yang hebat dan yakin mereka akan
tertawa bahagia dan menangis bersama-samaku

Seharusnya Aku lebih bersyukur

Aku punya fizikal dan mental yang sempurna

Seharusnya Aku lebih bersyukur

Aku masih bernyawa sehari lagi hari ini


Seharusnya Aku lebih bersyukur
Seharusnya Aku lebih bersyukur
Seharusnya Aku lebih bersyukur


Seharusnya aku harus menggunakan nikmat yang diberikan dengan sebaik-baiknya kepada jalan Allah.Seharusya kita harus memperbanyakkan rasa syukur dan kasih pada Yang Esa.....Ya Allah pimpin dan bimbinglah kami..:)

p/s:Marilah kita terus meraikan rasa syukur ini..rasa syukur kepada Allah.

No comments: