06 April 2010

Program Spell IT Right....



Program SPELL-IT-RIGHT adalah Program dianjurkan oleh Majlis Perwakilan Pelajar (MPP)
dengan kerjasama Seketeriat Mahasiswa Pelajar (SMF) Fakulti Pengajian Maklumat UiTM Puncak Perdana bersempena dengan Karnival@Puncak.Program ini terbuka kepada semua pelajar.Seramai 20 orang telah meyertai program ini.Perkataan-perkataan yang di soal adalah berbentuk "general" dan ianya terbahagi kepada tiga peringkat iaitu "easy","medium","hard"


Selaku Biro Akademik SMF aku dipertanggungjawab untuk menjadi Ketua Projek untuk program ini..Terlalu banyak halangan dan cabaran pada mulanya.Semuanya harus ditangani dengan profesional rasional. Bayangkanlah dalam seminggu sahaja aku diberikan masa untuk "implement" program ini... Sebenarnya aku tak berapa faham dengan "flow"program ini. Pernah juga dulu tengok program ini di "tv" (anjuran NSTP),Tapi selalu sahaja "miss" nak tengok daripada awal.Namun AlhamdulilALLAH akhirnya program ini dapat dijalankan dengan jayanya. Tahniah pada semua "team" SMF(Sekrarteriat Fakulti Pengurusan Maklumat)

Sebaik sahaja program ini habis,bercampur-campur baur perasaanku ini . Rasa penat dan lelah kami selama seminggu berbaloi-baloi dan terbayar.... Allah sahaja yang tahu berdebarnya aku pabila menanti detik tiba program in pada 28hb 3 2010 lalu.'Berbagai - bagai andaian dan kemungkinan yang bermain di kepala.PadaNya aku mengadu supaya terus diberikan kekuatan dan supaya dipermudahkan setiap urusanku nanti.

Terima kasih pada semua yang memberikan sokongan Ucapan terima kasih ini aku ingin tujukan pada Nurul,Eznyza,Nafisah,Aidil,Jijah Fuad,Nona,una,Nasa,Fana,ariff,pali,juri jemputan dan semua peserta yang bertanding.Aku sedarterlalu banyak cacat,cela mahupun kekurangan pada program ini.Ramai juga yang memberi kritikan ,tak kurang pula yang memuji program Spell it Right ini.Apa pun Terima kasih dan "Syukran Jazilan" pada semua yang hadir memberikan sokongan.Jumpa di Spell It Right Next Semester yah!!!!!.Aku janji akan buat yang terbaik dan akan memperbaiki kesillapan yang lalu.:).InsyALLAH....

p/s;Terima kepada Baizura and the gang yang involved program ini!!..Thankz...:)

No comments: